fbpx

Ensenyar anglès potenciant les intel.ligències múltiples

La pandèmia ens va portar noves maneres de treballar i tots ja hem après a utilitzar els recursos online!

Els nostres estudiants, a més, són ja nadius digitals i adoptar les noves tecnologies, com poden ser àudios, vídeos o inclús videojocs, els permet aprendre l’idioma d’una forma molt més dinàmica i divertida que, a més, potencia les seves intel·ligències múltiples.

Ensenyar idiomes és tota una experiència. Per això, oferim als estudiants continguts interessants que aportin valors i ajudin a desenvolupar altres habilitats com la seva capacitat crítica, la seva creativitat o la seva autoestima. La nostra metodologia on la base és el projecte d´intel.ligències múltiples ens ajuda a aconseguir tots aquests objectius!

Per  aconseguir que l’estudiant s’involucri som molt curosos amb els materials que escollim per a l’aula. Aquest any la nostra selecció és:

• Pels babies fins a 6 anys: Pippa and Pop és l´inici perfecte per a l’aventura d’aprendre anglès! Aquest dos ratolins trapelles que només parlen anglès estimularan la imaginació i fomentarà el gust per les històries, les cançons, el joc i les rimes des del primer dia de classe.


• Pels nens i nens de 6 fins a 12 anys: estrenen Super Minds en una nueva edició completament actualitzada pels millors autors creadors del nostre projecte estrella. Combinem el material digital i en paper, tinguent el millor de les dues maneres de treballar a classe. Creativitat, imaginació i flexibilitat per crear una experiència rica i emocionat amb una material audio-visual molt interessant.


• Pels Teens d´AngloSchool: Thinking Space és el curs d’anglès que els repta a considerar idees globals com el canvi climàtic o els avenços científics. Amb temes inspiradors i textos de tot el món, pàgines dedicades a les competències per a la vida i una pràctica enfocada d’exàmens de Cambridge. Ens encanta que cada unitat s´inicii am un vídeo i una pregunta molt canyera!

Amb tot aquest material nou, tan digital com en paper, tenim una visió fascinant i més eficient de l’ensenyament. Si ensenyem tenint en compte el funcionament dels nostres cervells, serem més eficients i podrem aportar als nostres alumnes més habilitats .